Lejekontrakt og indflytning

Når vi har indgået en aftale mht. at leje en af vores boliger, fremsender vi en lejekontrakt via virksomheden Penneo, hvor på lejeren skal underskrive med NemID og afgive legitimation.
Indflytningen kan først finde sted, når vi har modtaget lejekontrakten retur i underskrevet stand, og depositum samt forudbetalt leje er registreret som betalt i vores bankkonto.
Som bekræftelse på modtagelse af lejekontrakt, depositum samt forudbetalt leje, vil lejer modtage en indkaldelse til indflytningssyn som oftest afholdes ved overtagelsesdato. Nøgler til lejemålet vil blive overdraget ved indflytningssynet.

Ved indflytningssynet vil lejer og en af vores servicefolk udarbejde en digital indflytningsrapport.
Du får en kopi af denne, og derefter har lejeren 14 dage efter overtagelse af lejemålet til at sende en evt. mangelliste retur til WSPH.

OBS! Mangellisten er først gyldig, hvis lejeren har modtaget en bekræftelse fra os om at vi har modtaget og kvitteret mangellisten.

Husk at:

  • Tilmelde jer som forbruger hos NRGI/ØRSTED/AURA eller en anden el udbyder.
  • Tilmelde opkrævninger af husleje til Betalingsservice.
  • Melde flytning til folkeregistret og postvæsnet.